Jag har blivit med I-phone

Jag går här i väntans tider med beräknad nedkomst på måndag. Då kommer min nya lilla älskling, my precious. Problemet med denna lilla leksak är att för att kunna använda mitt simkort i den så måste jag antingen ha ett extra simkort i eller hacka mig in i telefonen för att låsa upp den. Jag är inte någon hackare precis men det vore ganska coolt att ha gjort det. Tänk er det på mitt CV "erfarenhet av mobiltelefonprogrammering" Låter flott tycker jag. Jag ska vänta tills den lille anländer innan jag bestämmer mig.


Kommentarer
Postat av: martin

hacka på sin nya älskling, schysst jag menar...

2009-01-18 @ 09:56:49
Postat av: sandra

Hejsan :) nu är det sista chansen att vara med i min designutlottning, du finner den här: http://pavonadesign.blogg.se/blogg/2009/january/designutlottning-nr2.html#comment, kika gärna in den och delta :)

2009-01-22 @ 22:06:15
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0