2009

Under 2009  ska jag gå och lägga mig i tid så att jag vaknar pigg och utvilad. Jag ska stiga upp i god tid så att jag slipper stressa. Jag ska ha minst 10 minuter till godo när jag lämnar på dagis eller skola. Jag ska andas djupt på t-banan och ignorera att det är trångt. Jag ska alltid låta avstigande gå av innan jag själv stiger på. Jag ska träna minst två gånger i veckan och promenera mera. Jag ska äta nyttigt och bara sådant som jag tycker är gott. Jag ska titta mindre på TV. Jag ska vara utomhus minst 30 minuter varje dag. Jag ska bemöta andra som jag själv vill bli bemött. Jag ska prata mer med mina vänner. Jag ska prata mer med främlingar. Jag ska bada mer under sommaren. Jag ska slappa mer under min lediga tid. Jag ska städa mindre. Jag ska scrappa mer. Jag ska leka mer med barnen. Jag ska inte köpa fler väskor eller skor.


2009 kommer att bli ett toppenår!


Kommentarer
Postat av: martin

och jag ska inte äta sparris. 2009 är ett bra år.

2009-01-07 @ 18:14:09
URL: http://www.wykort.se
Postat av: FEBB

Hej du! :) Kmr du ihåg mig? Little miss louise hette min förra blogg, kmr iaf ihåg att du kommenterade förut. Hoppas du får en härlig kväll!<3

2009-01-09 @ 16:34:39
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Pirjo

och jag ska inte stressa och ska "Joga" mer. Det ska bli ett bra år.

2009-01-11 @ 08:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0