Min första kortbeställning

För ett tag sedan blev jag kontaktad av en bekant som hade hört att jag gör handgjorda kort. Hon var på jakt efter någon som skulle hjälpa henne med 10 st. tack-kort och undrade om jag var intresserad. Jo, jag var intresserad men kände mig lite nervös inför faktum att;

  1. Jag aldrig gjort kort åt någon annan förut.
  2. Att jag hade en mega hemtenta som jag visste att jag skulle behöva göra samtidigt med korten.

Till slut kom jag fram till att detta kanske var enda gången jag skulle få ett uppdrag likt detta. Jag skulle nog ångra mig om jag sa nej...


... så jag sa ja. Här kan ni se resultatet och jag kan med glädje meddela att beställaren blev nöjd och skulle återkomma med fler beställningar.

         

Kommentarer
Postat av: martin

mäh, du är ju värsta queen of scrapbooking, pricsilla! du (och pernilla?) borde börja producera och försöka kränga lite via signerat.se, bara för att testa!



heja heja, ses snart.

2008-12-13 @ 20:50:28
Postat av: pernilla

Jättefina kort, det är klart beställaren blev nöjd.



Ha det så bra



Pernilla

2008-12-14 @ 11:20:49
Postat av: Malin

Vad duktig du är! det ska jag komma ihåg när jag behöver fina kort. Kram

2008-12-15 @ 08:43:27
Postat av: CHARLOTTA

Oj,oj! Vilken pysseltant du har blivit! Tjusigt!

2008-12-17 @ 21:11:44
Postat av: Kamilla

Lämnar ett spår och visar att jag har varit här vink. Beundrar människor med sådant tålamod:).

2009-01-03 @ 22:36:44
URL: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0